1 Mart 2013 Cuma

Football Manager

              Football Manager Sadece Bir Oyundan İbaret Değil !
 Bir çoğumuz football manager hayranıyızdır.Çok küçük yaşta başlayan bu hastalık aslında size ileride ''FUTBOL''a çok ilgi duyacağınızın ve  sürekli futbolun içerisinde olacağınızın bir habercisidir.Küçükken bunu düşünemezdim ama şuan bunun farkına çok rahatlıkla vardığımı söyleyebilirim.

 Eğer bu yazıyı okuyan kardeşlerim varsa bitime kadar devam etsinler derim...Neden mi işte başlıyoruz ;

 Football manager kendi takımınıza sahip olduğunuz oyunu oynarken kendinizi o takımın teknik direktörü olarak görüp ona göre hamleler yapmaktır bi nevi.yenildiğinizde buruk bi sevinç olur.yendiğinizde ve kupa kazandığınızda ise haklı bir gurur...Bu oyuna nasıl başladık neden başladık neden bırakamadık ? şimdi bu soruların cevaplarını verip ardından küçük bir yazıyla final yapalım buyrun ;

  Ben football manager'e bir şans eseri başladım.Arkadaşlarım ile bahçede otururken,çekirdek,kola  aynı anda muhabbet ediyoruz.arkadaşım bana bi oyun var çok güzel takım alıyosun yönetiyorsun falan dedi yıl 2005 yada 2004 iyi dedim ver bende oynayayım.aldım eve geldim o sene barça efsane kadroya sahip tabi aldım hemen....2 günde kariyeri bitirmiştim.lig-kupa ve şampiyonlar ligi şampiyonu olmuştum.ertesi gün okula gittim nası mutluyum anlatamam çocuğuz işte.arkadaşlarla konuşuyoruz falan...kağıtlara taktikler yazıyorum,oyuncu isimleri yazıyorum o zamanlar,gerçi şimdi iyice kurt'u olduk oyunun. belki bi Fatih Terim belki bi mourinho belkide  hepimiz sir alex ferguson olacağız OYUNDA.bunu zaman göstericek ama yeni başlayan arkadaşlara  tavsiyem şudurki oyunu hilesiz,gir çık yapmadan yenilerek yenekerek,kaybederek kazanmayı öğreniceksiniz.Bu hayattada böyledir herşeyi zamanla öğreniceksiniz.Ama şunu söylemeliyimki sayfalarda,dışarıda fm üzerine edilen muhabbetin kurulan arkadaşlığın tadı hiç bir şeyde yok siz,siz olun fm den vazgeçmeyin.10 sene sonra kafanızı çevirip baktığınızda size belki bişey bırakmış olmayacak ama sağlam dostluklar arkadaşlıklar bırakmış olacak.Şuanlık tavsiyelerim bunlar arkadaşlar.Unutmayın ;

Football Manager Sadece bir oyun değildir,oyundanda ötesi.....









                                                      Belki Bir Sir Alex Ferguson...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder